-
YACCO ATF DCT 5L
Nowość
INNA POJEMNOŚĆ
276.96
55.39/1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Średnia dostępność 11 szt. |
DOBIERZ OLEJ YACCO | |
Kod kreskowy | |
EAN |
YACCO ATF DCT - Najwyższej jakości syntetyczny olej do dwusprzęgłowych skrzyń biegów DCT (Dual Clutch Transmission) i DSG (Direct-Shift Gearbox) pojazdów grupy VW. Do użytku w samochodach: Audi-Seat-Skoda-VW, BMW, Ford, PSA, Mercedes, Porsche, Volvo, etc.
Ciężar właściwy w 20°C kg/m3 851
Lepkość w 40°C mm2/s 31,7
Lepkość w 100°C mm2/s 6,65
Indeks lepkości 173
Temperatura krzepnięcia °C - 48
Temperatura zapłonu °C 190
Kolor JASNY ŻÓŁTY
Normy:
VW TL 052 182/ VW TL 052 529 (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen)
Volvo 116838/116839; PSA 9734.S2 (Citroen, Peugeot)
MB 236.21 (Mercedes); Ford M2C936A (Ford, Nissan)
TF DCT-F3 (Ferrari); Dia-queen SSTF-I (Mitsubishi)
(Getrag) 83 22.. 2 148 578/ 2 148 579/ 2 147 477/ 0 440 214
DCTF-1 & MTF LT5 (Bmw)
Ciężar właściwy w 20°C kg/m3 851
Lepkość w 40°C mm2/s 31,7
Lepkość w 100°C mm2/s 6,65
Indeks lepkości 173
Temperatura krzepnięcia °C - 48
Temperatura zapłonu °C 190
Kolor JASNY ŻÓŁTY
- Zoptymalizowane właściwości cierne przystosowane do specyficznego użytkowania skrzyń DCT w europejskich, azjatyckich i amerykańskich pojazdach
- Wysoki indeks lepkości zapewnia znakomite smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach.
- Wyśmienita ochrona przed zużyciem, nawet w skrajnie ciężkich warunkach
- Niska temperatura krzepnięcia zapewnia optymalne działanie w bardzo niskich temperaturach
Normy:
VW TL 052 182/ VW TL 052 529 (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen)
Volvo 116838/116839; PSA 9734.S2 (Citroen, Peugeot)
MB 236.21 (Mercedes); Ford M2C936A (Ford, Nissan)
TF DCT-F3 (Ferrari); Dia-queen SSTF-I (Mitsubishi)
(Getrag) 83 22.. 2 148 578/ 2 148 579/ 2 147 477/ 0 440 214
DCTF-1 & MTF LT5 (Bmw)
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.