-
VALVOLINE MAXLIFE C3 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 81 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 8710941021805 |
MaxLife™ C3 Motor Oil SAE 5W-30 - Wysokiej jakości konwencjonalny olej silnikowy o unikalnej formule, który wydłuża okres trwałości użytkowej silnika. Olej silnikowy MaxLife został specjalnie opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej do silników o wysokich przebiegach. Specjalne dodatki zwalczają główne przyczyny awarii silników i pomagają ograniczyć zużycie oleju. MaxLife wydłuża okres trwałości użytkowej silnika.
Zastosowania:
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 4 i 5 wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny).
Odpowiedni do silników CDI z układem EGR i DPF oraz do długich interwałów wymiany oleju, sięgających nawet do 30 000 km.
Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marki GM, Mercedes-Benz oraz BMW. Z wyjątkiem silników wysokoprężnych GM Duramax, które wymagają oleju silnikowego API CJ-4.
Poziomy sprawności:
- ACEA C3
- API: SN/CF
- BMW LL-04 <2019
- GM Dexos 2
- MB-229.51, 229.31
- Renault RN0700/0710
- Przeznaczony do użytku w silnikach, w których zalecany jest olej klasy VW Standard 50200 lub 50500.
Charakterystyka i zalety:
Maksymalne wydłużenie okresu trwałościużytkowej silnika
Unikalna formuła z ekskluzywnymi dodatkami, które zwalczają wszystkie główne przyczyny awarii silników: wycieki, osad i tarcie. Oleje silnikowe MaxLife zostały opracowane pod kątem wydłużenia okresu trwałości użytkowej silnika.
Zoptymalizowany pod kątem układów kontroli emisji
Zoptymalizowany pod kątem użycia z układamikontroli emisji, takimi jak filtr cząstek stałych (DPF) czy systemy katalizatorów trójdrożnych (TWC). Niski poziom emisji SAPS pozwala utrzymać układ kontroli emisji w dobrym stanie.
Możliwość stosowania w wielu różnychpojazdach
Dzięki specjalnej formule, olej może być stosowany w wielu różnych pojazdach o wysokich przebiegach.
Ochrona przed zużyciem
Mocna powłoka oleju zapewnia ochronę przed zużyciem we wszystkich warunkach pracy.
Wydajność w niskich temperaturach
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Ograniczone zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć lub nawet zapobiec nadmiernemu zużywaniu oleju przez silniki o wysokich przebiegach.