-
Shell Helix Ultra Professional AT-L 5W-30 C2 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 10 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5011987038905 |
Poprzednia nazwa produktu: Shell Helix Ultra Professional AT-L 5W-30
W pełni syntetyczny olej silnikowy - dostosowany do specyficznych wymagań producenta silników Spełnia bardzo wysokie wymagania wysokoobciążonych silników m.in Fiat oraz silników wymagających stosowania olejówklasy C2
Zastosowanie:
Shell Helix Ultra Professional AT-L 5W-30 to olej do silników benzynowych i Diesla spełniający technicznie zaawansowaną normę własną Fiat 9.55535-S1. Przeznaczony do stosowania w samochodach Fiat spełniających normę emisji spalin EURO 5 z silnikiem Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Specyfikacje i dopuszczenia:
ACEA C2, Fiat 9.55535-S1, IVECO 18-1811 SC1
- Nazwa produktu: Shell Helix Ultra Professional AT-L 5W-30
- Zastosowanie:: olej silnikowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3: 844
- Temp.zapłonu COC°C minimum: 233
- Lepkość kinematyczna mm2/s (cSt)w temp. 40°C: 59.59
- Lepkość kinematyczna mm2/s (cSt)w temp. 100°C: 10.20
- Wskaźnik lepkości: 162
Powstawanie osadów jest spowodowane łączeniem się ze sobą cząsteczek zanieczyszczeń, głównie sadzy. Dzięki wykorzystaniu Technologii Shell Active Cleansing (Technologii Aktywnego Oczyszczania) oleje Shell Helix zapobiegają łączeniu się cząsteczek, a tym samym osadzaniu zanieczyszczeń obniżających moc i wydajność silnika. Ta technologia gwarantuje wyższy poziom oczyszczania, ochronę przekraczającą wymagania norm branżowych. Zapewniaona utrzymanie kluczowych elementów silnika w czystości charakterystycznej do tej pory tylko dla nowych silników. Oleje Shell Helix zawierają aktywne substancje oczyszczające działające dwojako: zapobiegające powstawaniu nowych złogów oraz oczyszczające ze starych. Technologia Shell Active Cleansing powoduje oczyszczanie z nagaru i szlamów, które powstają przy stosowaniu produktów o niższej jakości, i tym samym pozwala zachować wysoką czystość układu. Jednocześnie aktywne czastki, które pochodzą z dodatków, wiążą zanieczyszczenia (powstające w naturalny sposób przy spalaniu mieszanki paliwowej) zanim utworzą one osady w komorze spalania, obniżając moc i wydajność silnika. Połączone technologie Shell PurePlus i Shell Active Cleansing umożliwiły rozwój kolejnej generacji olejów silnikowych.