• LIQUI MOLY Special Tec AA 0W-16 5L

Symbol: 21328
INNA POJEMNOŚĆ
230,00 zł
46,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
DPD Pickup 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
DPD Kurier 21,00 zł
DHL POP 22,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Olej silnikowy klasy premium o niskim współczynniku tarcia. Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, obniża poziom oleju i zużycie paliwa, utrzymuje silnik w czystości i zapewnia szybką penetracja oleju.

Właściwości:
- optymalne ciśnienie oleju w każdym trybie i warunkach pracy 
- wysoka odporność na ścinanie
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- długa żywotność silnika
- płynna praca silnika
- doskonała odporność na zużycie
- wyjątkowa czystość silnika
- optymalna stabilność starzenia
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- wysoka niezawodność smarowania
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-16 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 38,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 7,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 155 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 2,3 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -45°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 12,5 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,3 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,9 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Specyfikacje / Aprobaty:
API SP • ILSAC GF-6B

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Honda • Lexus • Suzuki • Toyota

Obszary zastosowań:
Idealny do nowoczesnych benzyn azjatyckich i silników amerykańskich. Szczególnie tam, gdzie są długie przerwy pomiędzy wymianą oleju, a wysokimi wymaganiami dotyczącymi silnika.

Zastosowanie:

Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
0W-16
Specyfikacja jakościowa:
API SP, ILSAC GF-6B
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.