• LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 10W-60 Street Race 1L

Symbol: 1525
INNA POJEMNOŚĆ
81,00 zł
81,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
DPD Pickup 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
DPD Kurier 21,00 zł
DHL POP 22,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Mało

W pełni syntetyczny wysokowydajny olej silnikowy. Zapewnia maksymalna wydajność i ochrona silnika we wszystkich warunkach pracy.
Optymalne smarowanie, znakomita czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak delikatne włączanie i wyłączanie sprzęgła oraz zmiana biegów. Ma to duże znaczenie dla przyjemności jazdy!
Testowany na silnikach z katalizatorami i maszynach wyścigowych.

Właściwości:
- wyjątkowa czystość silnika
- optymalna stabilność na starzenie
- niskie straty spowodowane parowaniem
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi w handlu olejami silnikowymi
- przetestowany pod kątem reaktorów katalitycznych
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- nadaje się do mokrych sprzęgieł
- doskonała ochrona przed zużyciem
- zwiększa działanie nawilżające

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-60 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 164 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość przy 100 ° C 23,4 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 172 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 4,9% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 250 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 6,5 mg KOH / g DIN ISO 2592
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SL ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą
narażonych na normalne i ekstremalne warunki pracy. Do zastosowań
sportowych. Nadaje się do silników z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. 
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
10W-60
Specyfikacja jakościowa:
API SL, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.