• LIQUI MOLY Motorbike 4T Synth 10W-60 Offroad Race 1L

Symbol: 3053
INNA POJEMNOŚĆ
Brak towaru
85,00 zł
85,00 zł/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu natychmiast
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
DPD Pickup 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
DPD Kurier 21,00 zł
DHL POP 22,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Brak towaru

W pełni syntetyczny, wysokowydajny olej silnikowy. Zapewnia maksymalna wydajność i ochronę silnika we wszystkich warunkach pracy.
Optymalne smarowanie, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo oczywiste, jak delikatne załączanie i wyłączanie sprzęgła oraz zmiana biegów. To robi dużą różnicę w prowadzeniu, poprawia komfort jazdy.
Testowane na silnikach z konwerterem katalitycznym. Testowane na maszynach wyścigowych.

Właściwości:
- przeznaczony do stosowania z katalizatorami
- wyjątkowa czystość silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wysoka odporność na ścinanie
- optymalne smarowanie w ekstremalnych warunkach pracy warunki
- optymalna stabilność starzenia
- szczególnie odpowiedni do mokrych sprzęgieł
- gwarantuje niskie zużycie oleju

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-60 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,850 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 176,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 25,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25°C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 175 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -39°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 4,9 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 250°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS • JASO MA2

Obszary zastosowań:
Opracowany specjalnie do silników 4-suwowych chłodzonych powietrzem i wodą silniki narażone na ekstremalne obciążenia w terenie. Dla
aplikacje sportowe. Nadaje się do Enduro i motocykle crossowe, quady, SxS i skutery śnieżne z mokrym sprzęgłem i bez niego.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. 
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
10W-60
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C5, ACEA C6, API SN PLUS, API SP, ILSAC GF-6A, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.