• LIQUI MOLY Motorbike 4T 15W-50 Street 4L

Symbol: 1689
INNA POJEMNOŚĆ
196,31 zł
49,08 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
DPD Pickup 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
DPD Kurier 21,00 zł
DHL POP 22,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Mało

Wysokowydajny olej silnikowy oparty na technologii syntetycznej.
Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika w każdych warunkach pracy.
Optymalne smarowanie, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak delikatne załączanie sprzęgła, odłączenie i zmiana biegów.
Testowany na silnikach z katalizatorami.

Właściwości:
- optymalna stabilność na starzenie
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- przetestowany pod kątem reaktorów katalitycznych
- znakomita czystość silnika
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- wysoka odporność na zużycie
- wysoka stabilność na ścinanie

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 15W-50 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,870 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 132,8 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 18,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -20 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 157 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 3,7 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -33 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,6% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 6,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SL ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą narażonych na normalne i ekstremalne warunki pracy.
Do zastosowań sportowych.
Nadaje się do silników z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. 
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
15W-50
Specyfikacja jakościowa:
API SL, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.