• LIQUI MOLY Motorbike 4T 15W-50 Offroad 1L

Symbol: 3057
Brak towaru
59,67 zł
59,67 zł/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
DPD Pickup 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
DPD Kurier 21,00 zł
DHL POP 22,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Brak towaru

Wysokowydajny olej silnikowy oparty na technologii syntetycznej.
Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika w każdych warunkach pracy. 
Optymalne smarowanie, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak załączanie i rozłączanie sprzęgła oraz płynna zmiana biegów.
Testowany na silnikach z katalizatorami.

Właściwości:
- wysoka stabilność na ścinanie
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- optymalna stabilność na starzenie
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- przetestowany do użytku z katalizatorami
- wysoka odporność na ścieranie
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- znakomita czystość silnika

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 15W-50 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,870 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 140,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 18,3 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -20 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 145 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 3,7 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -30 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,6% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Specjalnie opracowany do stosowania w maszynach enduro i crossowych pracujących pod normalnym oraz dużym obciążeniem, a także do quadów ,
skuterów śnieżnych. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. 
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
15W-50
Specyfikacja jakościowa:
API SN PLUS, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.