• LIQUI MOLY Motorbike 4T 10W-40 Scooter 1L

Symbol: 1618
Brak towaru
75,64 zł
75,64 zł/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu natychmiast
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
DPD Pickup 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
DPD Kurier 21,00 zł
DHL POP 22,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Brak towaru

Wysokowydajny olej silnikowy na bazie wybranych olejów mineralnych.
Zapewnia optymalną wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach pracy.
Niezawodne smarowanie i optymalne tłumienie hałasu. Testowany na silnikach z katalizatorami.

Właściwości:
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- wysoka stabilność na ścinanie
- przetestowany do użytku z katalizatorami
- wysoka odporność na ścieranie
- optymalna stabilność na starzenie
- niskie straty na skutek parowania
- optymalne smarowanie w ekstremalnych warunkach pracy
- gwarantuje niskie zużycie oleju

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,865 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 90,0 mm2 / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25 ° C (CCS) ≤ 7000 mPas ASTM 5293
Wskaźnik lepkości 159 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 13,0% CEC-L-40-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,4 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 4.0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 ∙ API SG ∙ API SJ

Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą, narażonych na normalne i trudne warunki pracy.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A3, API SG, API SJ
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.