• LIQUI MOLY Motorbike 4T 10W-40 Basic Offroad 4L

Symbol: 3062
INNA POJEMNOŚĆ
175,93 zł
43,98 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
DPD Pickup 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
DPD Kurier 21,00 zł
DHL POP 22,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Mało

Mocny olej silnikowy na bazie wybranych olejów mineralnych.
Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika w każdych warunkach pracy. Bezpieczne smarowanie, optymalna reedukacja hałasu, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak załączanie i rozłączanie sprzęgła oraz płynna zmiana biegów.
Testowany na silnikach z katalizatorami.

Właściwości:
- wysoka ochrona przed zużyciem
- doskonale nadaje się do mokrych sprzęgieł
- zapewnia niskie zużycie oleju
- optymalna stabilność starzenia
- optymalne smarowanie we wszystkich warunkach pracy
- testowany z katalizatorami
- wysoka stabilność na ścinanie
- wysoka czystość silnika

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,860 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 96,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 158 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -36 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,0%
Metoda ASTM D 5800-08 B.
Temperatura zapłonu 238 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,6 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2.5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Specjalnie opracowany do stosowania w maszynach enduro i crossowych pracujących pod normalnym oraz dużym obciążeniem, a także do quadów ,
skuterów śnieżnych. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Specyfikacja jakościowa:
API SN PLUS, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.