• LIQUI MOLY Motorbike 4T 10W-30 Street 4L

Symbol: 1688
INNA POJEMNOŚĆ
Brak towaru
190,99 zł
47,75 zł/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
DPD Pickup 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
DPD Kurier 21,00 zł
DHL POP 22,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Brak towaru

Wysokowydajny olej silnikowy oparty na technologii syntetycznej.
Dla optymalnego smarowania, maksymalnej wydajności oraz maksymalnej ochrony silnika w każdych warunkach pracy.
Zapewnia doskonałą czystość silnika, doskonałe współczynniki tarcia i optymalne smarowanie.
Testowany z katalizatorami.

Właściwości:
- wysoka ochrona przed zużyciem
- optymalna stabilność starzenia
- doskonale nadaje się do mokrych sprzęgieł
- optymalne smarowanie wśród wszystkich we warunkach pracy
- doskonała czystość silnika
- doskonała stabilność na ścinanie
- testowany z katalizatorami
- zapewnia niskie zużycie oleju

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-30 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,860 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 76,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 11,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 145 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 12,9% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2.0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN PLUS ∙ JASO MA2

Obszary zastosowań:
Do silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą z i bez mokrego sprzęgła.
Nawet w ekstremalnych warunkach i do użytku sportowego.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
10W-30
Specyfikacja jakościowa:
API SN PLUS, JASO MA2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.