-
LIQUI MOLY Motorbike 2T Synth Scooter Race 1L
![LIQUI MOLY Motorbike 2T Synth Scooter Race 1L LIQUI MOLY Motorbike 2T Synth Scooter Race 1L](/images/ty226/60000-61000/LIQUI-MOLY-Motorbike-2T-Synth-Offroad-Race-1L_%5B60761%5D_480.jpg)
![LIQUI MOLY Motorbike 2T Synth Scooter Race 1L LIQUI MOLY Motorbike 2T Synth Scooter Race 1L](/images/ty226/60000-61000/LIQUI-MOLY-Motorbike-2T-Synth-Offroad-Race-1L_%5B60761%5D_480.jpg)
![LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W-30 5L LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W-30 5L](/images/ty226/60000-61000/LIQUI-MOLY-Motorbike-2T-Synth-Offroad-Race-1L_%5B60760%5D_480.jpg)
![LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W-30 5L LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W-30 5L](/images/ty226/60000-61000/LIQUI-MOLY-Motorbike-2T-Synth-Offroad-Race-1L_%5B60760%5D_480.jpg)
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność |
Mało
|
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420010538 |
W pełni syntetyczny wysokowydajny olej silnikowy.
Zapewnia maksimum we wszystkich warunkach pracy pod względem wydajności, smarowania, ochrony przed zużyciem i czystości silnika.
Zapewnia doskonały współczynniki tarcia, niski poziom dymienia, a tym samym znacznie zwiększa przyjemność z jazdy.
Testowany na silnikach z katalizatorami oraz na maszynach do wyścigów.
Właściwości:
- bardzo stabilny termicznie
- spalanie bez pozostałości
- wysoka ochrona przed zużyciem
- zapobiega tworzeniu się osadów
- miesza się samodzielnie
- dobra ochrona przed korozją
Dane techniczne:
Gęstość przy 15 ° C 0,875 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 50 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 9,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 165 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -48 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 98 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasad 2,3 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,15 g / 100 g DIN 51575
Kolor / wygląd czerwony
Aprobaty i specyfikacje:
API TC ∙ Husqvarna ∙ ISO L-EGD ∙ JASO FD
Obszary zastosowań:
Do silników 2-suwowych chłodzonych powietrzem lub wodą ze smarowaniem osobnym lub mieszanym.
Stosunek mieszanki wynosi 1:100, według zaleceń producenta.
Zastosowanie:
W przypadku smarowania mieszanego, należy wlać zawartość puszki do zbiornika paliwa i uzupełnić paliwo zgodnie z proporcjami mieszania.
Mieszanie odbywa się automatycznie. Przy oddzielnym smarowaniu, wlej zawartość puszki do zbiornika oleju.
Olej jest mieszany z paliwem przez dozownik urządzenia.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.