• LIQUI MOLY Motorbike 2T Semisynth Scooter Street 1L

Symbol: 1621
61,00 zł
61,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Mało

Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych stosowanych w skuterach i lekkich motocyklach.
Wybrane oleje bazowe syntetyczne oraz mineralne w połączeniu z zawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej ten zapewnia również idealną ochronę przed zużyciem.
Testowany z katalizatorami.

Właściwości:
- miesza się samodzielnie
- bardzo stabilne termicznie
- zapobiega tworzeniu się osadów
- dobra ochrona przed korozją
- wysoka ochrona przed zużyciem
- spalanie bez pozostałości

Dane techniczne:
Gęstość przy 15 ° C 0,865 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 59,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 9,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Wskaźnik lepkości 130 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -24 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 110 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 1,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,06 g / 100 g DIN 51575
Kolor / wygląd czerwony

Aprobaty i specyfikacje:
API TC, ISO L-EGC, JASO FC, TISI (Thailand International Standards Institute)

Obszary zastosowań:
Opracowany do silników dwusuwowych chłodzonych powietrzem i wodą, pracujących w normalnych i trudnych warunkach.
Do użytku sportowego.
Odpowiedni do silników ze smarowaniem oddzielnym i mieszanym. 
Miesza się samodzielnie. 
Proporcje mieszania do 1:50 zgodnie z przepisami eksploatacyjnymi.

Zastosowanie:
W przypadku smarowania mieszanego, należy wlać zawartość puszki do zbiornika paliwa i uzupełnić paliwo zgodnie z proporcjami mieszania.
Mieszanie odbywa się automatycznie. Przy oddzielnym smarowaniu, wlej zawartość puszki do zbiornika oleju.
Olej jest mieszany z paliwem przezdozownik urządzenia.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki dsilnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Specyfikacja jakościowa:
API TC, ISO L-EGC, JASO FB, JASO FC, TISI
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.