• LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W-40 4L

Symbol: 8578
INNA POJEMNOŚĆ
206,00 zł
51,50 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez
cały rok. Połączenie syntetycznych baz olejowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są
także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.

Właściwości:
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- zmniejszenie tarcia i zużycia
- optymalna stabilność na starzenie
- doskonała ochrona przed zużyciem
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- wyjątkowa niezawodność smarowania
- wysoka stabilność na ścinanie
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-40 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 80,7 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 180 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 3,5 mPas ASTM D 5481
Temperatura krzepnięcia -45 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 11,0 Gew .-% DIN 51581
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 11,3 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Kolor /wygląd zielony/fluorescencyjny

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-01 (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-N2 ∙ Fiat 9.55535-Z2 ∙ MB 229.5 ∙ Opel GM-LL-B-025
Porsche A40 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00 

Obszary zastosowań:
Najlepszy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z lub bez turbosprężarek spalinowych. Chroni silnik podczas długich okresów między wymianami oleju i przy dużych obciążeniach.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.


Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
5W-40
Norma producenta:
BMW LL-01, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM-LL-B-025, MB 229.5, PORSCHE A40, RENAULT RN0700, RENAULT RN0710, VW 502.00, VW 505.00
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A3/B4, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.